Informatie Nieuwerkerkse schaakweek

In maart 2013 vieren we het 40-jarig jubileum van de Schaakvereniging Nieuwerkerk aan den IJssel. Waren er bij de oprichting 8 geïnteresseerde schakers aanwezig, zijn er nu meer dan 30 schakers lid van de vereniging. Daarnaast is er ook een grote groep oud-leden die we elk jaar nog welkom heten tijdens ons eigen toernooi. 40 jaar SVN mag natuurlijk niet ongemerkt voorbij gaan. Daarom vieren we dit in de week van 16 t/m 23 maart een heuse Nieuwerkerkse schaakweek.

Agenda Nieuwerkerkse Schaakweek

De vier weken voor de schaakweek

In de weken voorafgaand aan de schaakweek zal er elke week een schaakpuzzel op te lossen zijn voor het winkelende publiek in de Reigerhof, bibliotheek en Dorrestein.

Zaterdag 16 maart 2013

Een feestmiddag voor leden en oud-leden van onze schaakvereniging.

Locatie: J A Beijerinckstraat 53, 2912 AA Nieuwerkerk aan den IJssel
Tijd: 12:00 – 17:00 uur

Woensdag 20 maart 2013

Een simultaan voor de Nieuwerkerkse basisschooljeugd, gegeven door (oud-)clubkampioenen.

Locatie: Plus supermarkt in het winkelcentrum Dorrestein.
Tijd: Vanaf 14:00 uur (er zijn meerdere rondes)

Zaterdag 23 maart 2013

Een simultaan voor de Nieuwerkerkse bevolking en clubschakers, gegeven door Bianca Muhren, één van de sterkste schaaksters van Nederland, in het winklcentrum de Reigerhof. Een groot schaakspel zal ook aanwezig zijn in de Reigerhof. Een stand in de Reigerhof zal tijdens de simultaan zorgen voor extra aandacht voor de vereniging.

Bekijk voor meer informatie de uitnodiging voor de leden