Schaakcursus vanaf 14 mei

Schaakvereniging Nieuwerkerk start medio mei een introductiecursus waarbij zowel (groot)ouder als kind deelnemen aan de cursus.

Voor dit concept is gekozen omdat samen een spel leren en spelen, naast erg gezellig ook erg stimulerend is. U weet wat uw kind geleerd heeft en u kunt hem/haar helpen om met het geleerde verder te oefenen.

Belangrijkste informatie over deze cursus:

• Kinderen zijn tussen de 6 en 9 jaar oud. (Groep 3 t/m 6)
  • 8 lessen vanaf 14 mei tot de zomervakantie
  • (Groot)ouders doen actief mee met de cursus
  • Kosten: 15 euro (incl. oefenboek)
  • Plaats: Kerkelijk Centrum, J.A. Beijerinkstraat 53
  • Tijd: dinsdagavonden van 18:30 tot 19:30
  • Maximaal 15 kinderen
  • Als deze cursus succesvol is, zal bij voldoende belangstelling worden doorgegaan na de zomervakantie.
Als u interesse heeft om samen met uw (klein)kind aan deze cursus deel te nemen kunt u voor meer informatie of aanmelding contact opnemen met secretaris@svnieuwerkerk.nl

Als jij iemand weet voor wie dit interessant zou kunnen zijn, zijn we er  uiteraard blij mee als je dit bericht doorstuurt.