[update] Geon Knol winnaar rapidtoernooi 2014

[update] extra foto’s van Willem van der Wel zijn toegevoegd.

Geon Knol heeft met 6 uit 7 (TPR 2235) het twaalfde rapidtoernooi van SVN op zijn naam weten te schrijven. De eerste zes rondes wist Geon allemaal te winnen. Ondanks deze topscore was hij nog niet zeker van zijn eerste plek. Op dat moment volgde Jan Douwes en Symon Algera op slechts één punt. Jan wist zijn punt niet te verzilveren, Symon echter wel. Door een hogere weerstandsscore wist Geon een plekje tussen de kampioenen te vergaren.

De B-groep werd overtuigend door Wim Mulder gewonnen. Een score van 5,5 punt maakt hem gedeeld derde overall en op afstand de beste van Nieuwerkerk, Krimpen, Waddinxveen en Moordrecht (mis ik nu nog verenigingen? 😉 ). Broodschaker Hans Dijkers blijkt zijn vorm nog steeds niet te zijn verloren. Na een succesvol Top-12 toernooi (in het viertal zeer succesvol) weet hij in Nieuwerkerk de C-groep te winnen (4,5 pt).

Overige eervolle vermeldingen zijn zeker terecht voor Sven Brassé (+2,72), Reza Nanoha (+2,71) en Han Nicolaas (+2,31) die alledrie meer dan 2 punten boven hun verwachtte score hebben gepresteerd!

De uitslagen