Groene Hart Jeugd Cup succesvol afgerond

GHJC 2015Op de laatste speelavond in Rotterdam werden alle teams ingedeeld op basis van de prestaties van de voorgaande 6 speelavonden van poule 1 t/m poule 8.  Nieuwerkerk mocht in poule 3 aantreden.   Nieuwerkerk haalde maar liefst 8,5 uit 12, mede dankzij een perfecte score (3/3)  van Jurian.   Dit was net niet goed genoeg voor de overwinning. De Pionier haalde ook deze score, maar won de onderlinge wedstrijd.

Terugkijkend op het hele jaar rest niets dan tevredenheid.  Nieuwerkerk verweerde zich kranig temidden van de RSB toppertjes.  De vast spelers wisten allemaal op of boven de 50% te blijven (Lambert 11 uit 18,  Chris 11,5 uit 21, Jurian 15 uit 21, Simon 9 uit 18) en de twee invallers Ruben en Nickolay  scoorden in hun invalbeurten ook beide een punt.