Het negende individuele schoolschaakkampioenschap

Op woensdagmiddag 19 maart 2008 organiseert de Schaakvereniging Nieuwerkerk voor de negende maal het individuele schoolschaakkampioenschap voor leerlingen van de basisscholen van Nieuwerkerk. Dat is bestemd voor de leerlingen van alle basisscholen in Nieuwerkerk en kinderen die wonen in Nieuwerkerk. Bij deze willen bij hun uitnodigen om mee te doen.

Het kampioenschap wordt dit jaar georganiseerd in de Prins Willem Alexanderschool, Goudmos 67 in Nieuwerkerk. Net als voorgaande jaren zijn er weer twee groepen om in te spelen. In beide groepen zijn er bekers beschikbaar voor de nummers één, twee en drie. Voor iedereen is er natuurlijk een herinneringsvaantje. De eerste groep is voor leerlingen van groep 7 en 8, de tweede groep is voor leerlingen uit de lagere groepen. Het toernooi begint om 14:00u, inloop is er vanaf 13:45u. De prijsuitreiking is rond 17:00u.

De deelnemers kunnen zich individueel aanmelden, maar het is voor hen en voor de organisatie handiger als een aantal zich gelijktijdig aanmelden.

Het aantal deelnemers per school is niet gelimiteerd, maar het maximaal aantal deelnemers is gesteld op 100.

De leerlingen kunnen zich aanmelden onder vermelding van naam, voornaam, school en groep bij jeugdleider@svnieuwerkerk.nl.

Inschrijven kan tot aan de aanvang van het toernooi op de wedstrijddag, zolang er plaatsen zijn. Tijdige inschrijving wordt op prijs gesteld, omdat ik dan een stuk van de organisatie voor de wedstrijden al van tevoren kan doen.