Volg SVN nu ook op Facebook

Sinds het begin van dit jaar is de schaakvereniging al te volgen via Twitter, voor mij als beheerder een makkelijke manier om snel de laatste updates te verzenden (soms al vanuit de trein op de weg naar huis). Een nieuwe toevoeging sinds vandaag is een Facebook pagina. Op www.facebook.nl/svnieuwerkerk is de schaakvereniging nu ook te volgen. Met deze pagina hoop ik ook de niet-schakers, oud-leden en wellicht ook schakers uit de regio te kunnen bereiken. Met het komende jubileum op komst is het zaak om de vereniging zo veel mogelijk bij mensen onder de aandacht te brengen en social media is daarbij een schitterend middel. Like, share en comment daarom op de pagina zodat SV Nieuwerkerk maar in zoveel mogelijk huiskamers terecht komt!